Kusiin Vitamin

Bacillhistorier, tidskapare, livstankar, böcker

Idag blev en bra dag, trots allt…

Sedan klockan sex har jag suttit med datorn parkerad i knäet, köksbordet eller skrivbordet. Jag tror nämligen på miljöombyte och huset är stort.

Det enda jag tog mig tid till var en joggingtur i höststormen. Det behövde de stela musklerna. För att inte tala om den varma duschen. Den var bra.

Enligt tidigare inlägg har jag räknat på siffror med tabeller över hela bordet. Lägg därtill ett antal svordomar jag hävt ur mig över automatiserade power points. Svurit ända in i mål. För där är jag nu.

Och det känns bra. Funderar på att fira. De mörkblåa molnen som hotar i horisonten gör den där promenaden till återvinningen inte vidare lockande.

Som om det vore något att fira med.

Jag måste skaffa mig ett liv!

Single Post Navigation

Kommentera

