Kusiin Vitamin

Bacillhistorier, tidskapare, livstankar, böcker

Ganska precis ett år sedan..

…vaknade jag upp i min säng av att jag kissat på mig. Varmt vatten strömmade ned mellan benen och gjorde sängen genomblöt.

Med ett ”shit, det är dags nu” kastade jag mig upp och ut till badrummet. Försökte känna efter ifall en värk var på gång. Om ungen tänkte komma där på badrumsgolvet.

Klockan sju gick vattnet där i sängen. Klockan nio föddes vår sötaste Fille Ville Lilleman och familjen blev på något sätt helt komplett.

Det är ett år sedan. Den tiden är så svår att ta in. För bara ett år och en dag sedan visste jag inte hur han såg ut. Vilken personlighet han skulle ha. Vad som skulle få honom att skratta eller gråta. Vad hans syskon skulle tycka om honom. Eller han om dem.

Det vet jag nu. Det är cool. Och väldigt ödmjukt välsignat att han landade just hos oss.

Grattis Lilleman! Ha en skön födelsedag idag!

Single Post Navigation

4 thoughts on “Ganska precis ett år sedan..

  1. SysterYster on said:

    Stort GRATTIS Fille Ville Lilleman! Hoppas han får en liten tårta med ett ljus i och att han snart mår bättre!

Kommentera

