Kusiin Vitamin

Bacillhistorier, tidskapare, livstankar, böcker

Funderar på det där med tävling

Hade kanske lite fullt upp i våras. Gick kanske lite på knäna ett tag.

Nu är det över dock och jag börjar få nosen över ytan igen. Så nu kan jag börja engagera mig i missionen att öva öva öva skrivning så långt som möjligt.

I ett tidigare inlägg puffade jag lite för ICA kurirens novelltävling. Temat är ”väntan”. Jag tror faktiskt jag ska ta och sända in ett bidrag. Ett utdrag från ”danska motståndsrörelse” romanen. Vad säger ni till det?

Dead line är 26 juli. Puffa lite på mig runt den 15 juli så jag kommer ihåg att skicka in.

Tack!

Single Post Navigation

Kommentera

