Kusiin Vitamin

Bacillhistorier, tidskapare, livstankar, böcker

Uppdatering pyjamasparty

Fina Grannflickorna och mina barn har bestämt pyjamasparty. Mycket bra idé!

Vi har gjort och ätit pizza. Vi har dansat disco till ”Nicke & Nille”. Vi har alla bytt om till pyjamas. Vissa av oss fick välling. Andra popcorn. Barnen fick se film och jag fick se fotboll.

Mina tre barn somnade som stockar innan filmen var slut. Nu sover de sött i sina rum. Fina Grannflickorna har precis fått en banan och ser fram emot en film till.

Fortsätter det så här så kanske jag kan skriva det där kapitlet jag planerat för ett tag nu.

Och Danmark leder fortfarande. Två minuter kvar på matchen…

Och där vaknade Lilleman….

Single Post Navigation

Kommentera

