Kusiin Vitamin

Bacillhistorier, tidskapare, livstankar, böcker

Skönaste sökorden so far

Jag brukar roa mig med att kolla vad folk söker på och hamnar på min blogg. Ibland kan det faktiskt vara på mitt namn eller bloggnamn. Det är ju logiskt. Ibland hamnar de hos mig när de söker på manustävlingar och något boktips (Johanna Lindbäck är ofta eftersökt).

Min favorit som inkom igår är ”svett och kiss är de kusiner”

Då hamnar man hos mig. Skriver jag mycket om kiss? Svett? Kusiner? I samma inlägg?

Det roliga är, jag måste blogga på det nu för det lät ju intressant..

Danmark leder, fortfarande! Vad är det som händer!??!

Single Post Navigation

Kommentera

