Kusiin Vitamin

Bacillhistorier, tidskapare, livstankar, böcker

Kan man tänka sig..

..jag föråt mig på smågodis igår. Tittade lite lustet på påsen idag efter jag lämnat på dagis men satte bort påsen ganska så raskt. Långt bort. Det närmast kliar i tänderna av kvarhängande sockerchock.

Att ha sommarlov och tentafest är bara inte som förr i tiden. Nu för tiden innebar det en fest på en halvtimme då vi hämtade andan och fick pratat om lite andra saker än MBA. Bara lite andra, vi var ju tvungen att diskutera frågorna också. Frågorna vi inte ens hann läsa igenom ordentligt. Än mindre svaren vi lämnade in.

Sommarlovet började med tidig uppgång då Mr Underbar skulle in på operationsbordet och få knäet i rätt vinkel igen. Han skulle opereras här klockan nio och det var han rätt nöjd med eftersom han inte får äta något. Nu fick jag precis ett meddelande att det är två operationer före honom så det blir tidigast i eftermiddag. Jag snackar, helt utan mat i magen.

Okej, jag har ett rätt regnigt och trist start på sommarlovet, men jag har i alla fall mat i magen!

Single Post Navigation

Kommentera

