Kusiin Vitamin

Bacillhistorier, tidskapare, livstankar, böcker

Tentaångest

Jag har egentligen aldrig drabbats av tentaångest. Har alltid en övertro på att jag inte kommer klara mig, så varför spilla tid på ångest.

Inatt drömde jag att jag glömde böckerna hemma, att jag tillbringade en timme i bilen bara för att hämta dem, att jag inte kom in i tentalokalen, att lösgodiset inte räckte och att sommarlovet blev indraget.

Och det är bara ett utdrag av natten.

Frågorna är analyserande och djupgående. Faktum är att de vill vi ska lära oss något under tiden vi skriver.

Det fattar väl varenda människa att det är ångestframkallande!

Single Post Navigation

Kommentera

