Kusiin Vitamin

Bacillhistorier, tidskapare, livstankar, böcker

Minns ni det här löftet?

Det var inte så länge sedan jag skrev detta. Jag tror redan jag får revidera det big time.

Anledningar:

1. Jag tentar. Vem håller regler och löften om träning och godis när man tentar?

2. Mr Underbar ska opereras och vara stilla ett par dagar. Vem håller på regler då, när det enda man har inom sig går ut på att hålla koll på de tre små?

3. Cykla till jobbet? Ja, det låter ju trevligt (what??!). När det inte blåser eller regnar. Vad säger du, Bästa Grannen, ska vi bestämma en dag? En dag då Mr Underbar är mobil igen och kan ta hand om Lilleman.

4. Man ska inte löpträna när man har ont i halsen. Och det har jag nog.. Ganska så.. Faktiskt..

Ska vi säga så här. När Mr Underbar är tillbaka på banan igen ska jag ta tag i alla löften. Inte minst att förnedra mig själv och sända in till förlag. Det börjar nämligen närma sig färdigt (igen, igen..).

Tenta, operation och frisk först. Sedan ny fräsch måndag! Ska vi säga så?

Single Post Navigation

Kommentera

