Kusiin Vitamin

Bacillhistorier, tidskapare, livstankar, böcker

Redigeringsstatistik

Under en tågresa idag och nu på kvällen har jag hunnit med att redigera den fantastiska summan av tretton stycken sidor.

Med andra ord, jag är nu på sidan 121 av 219.

Hej, Boktjuven! Jag har ett uppdrag till dig! Du kan ju räkna ut och sätta upp i en tabell precis hur många sidor jag har kvar, både i rådata och som procent, samt hur många dagar jag har kvar att ägna mig åt redigering innan det är dags för förlag. Lägg gärna in en tentadag också, är du snäll.

Nå, när kan förlagen bli ärade med mitt manus?

Single Post Navigation

Kommentera

