Kusiin Vitamin

Bacillhistorier, tidskapare, livstankar, böcker

Muntlig presentation avklarad..

Den knaggliga och hesa rösten höll hela vägen under den populärvetenskapliga presentationen jag hade som tenta igår. Nu är den kursen avklarad, även om jag är mindre nöjd med prestationen. Får dock se till mig själv och den tid jag lade på artiklar, pressrealese, argumenterande korta texter osv. Man skulle kunna tänka sig den nedlagda tiden som mer eller mindre intet..

Så, 7.5poängsuppsatsen inlämnad tillsammans med Ass 4 och Module 9, muntlig presentation klar. Nu är det bara oppositionsrapport samt tenta (fyra timmars tenta, det är läskigt) som står mellan mig och sommarlovet.

Eller, mig och Manus 1, 2 och 3 närmare bestämt….

Single Post Navigation

2 thoughts on “Muntlig presentation avklarad..

  1. Just ja, du läste ju YTTERLIGARE EN kurs. Det är ju helt galet! Men asbra kämpat, och tentan nästa vecka fixar vi plättlätt.

Kommentera

