Kusiin Vitamin

Bacillhistorier, tidskapare, livstankar, böcker

Heja oss!

Sitter på McDonald i Borlänge. Nej, vi har inte kommit längre fast vi åkte från Hdalen idag klockan 9. Det går långsamt med småbarn i bilen….

Vi stannade för att här fanns det gratis internetuppkoppling, barnen behövde mat i magen och så fanns det en lekplats. Så nu har jag gjort de sista ändringarna på Case Study medan barnen lekte av sig och har i skrivande stund också lämnat in den.

Nu hoppas vi på att den blir godkänd! Då är det endast endast endast en fyratimmarstenta kvar mellan mig och sommarlovet!

Inser att jag inte hinner hem till Mästarnas mästare. Hoppas programmet lyfter lite mera denna gång än förra…

Heja mig och min MBA-kollega! Heja oss för att vi lämnade in i tid!

Single Post Navigation

2 thoughts on “Heja oss!

  1. Fy fan vad vi är bra… Heja oss! (eller?)

Kommentera

