Kusiin Vitamin

Bacillhistorier, tidskapare, livstankar, böcker

Skrivmingel i maj

Jag ska på skrivarmingel. Det låter både läskigt och fantastiskt kul. Mingel = läskigt, skrivande = kul.

Och sedan ska det vara i Stockholm den 15 maj. Mer vet jag visst inte. I Stockholm hittar jag inte så jag har inte kollat upp vart det ska vara för det vet jag ändå inte. Jag vet heller inte vilken tid. Det kollar jag samma dag. Men det står tydligt nedskrivet i den stora Familjekalendern där hemma, för annars får man inte gå. Så säger lagen. Familjelagen.

Men jag vet att jag har betalat, fattar att upplägget är schysst, känner ett par stycken som ska dit och att det ska bli kul. Skrivarkul.

Vi ses väl där? 🙂

Single Post Navigation

Kommentera

