Kusiin Vitamin

Bacillhistorier, tidskapare, livstankar, böcker

Och där gick brandlarmet..

…vilket visade sig göra underverk för minglet.

Där kan man bara se. Det har jag missat på min lista.

Med andra ord: vid dåligt minglande, sätt igång brandlarmet! Haka på strömmen och prata, prata, prata. Men, se till att vädret är bra!

För övrigt, vad visst jag den enda som plockade med mig datorn på väg ut ur salen. Väntade till och med att den skulle logga ut…

Vad säger det om mig och mitt förhållande till min dator egentligen?

Single Post Navigation

Kommentera

