Kusiin Vitamin

Bacillhistorier, tidskapare, livstankar, böcker

Har ni sett mina påsar!!??!

Det läääät ju så himla bra. En middag i Malmö. Utan barn. Utan inblandning någonstans ifrån. Och sovmorgon imorgon innan alla föreläsningar drog igång. En trevlig, intressant sammankomst.

Men klockan 20…. Vem äter middag klockan 20? Är det inte då man avslutar sin middag och går i säng?

Jag är redan redo för sängen. Har ni sett mina påsar? Det ser ut som om mina ögon varit på värsta mellandagsrean och släpar sig nu hem genom gågatan med överlånga armar och trötta ben. Dum var jag dessutom och slängde i ett par kontaktlinser så påsarna kan nu härja fritt utan glasögonen. Fast det är klart, med den styrkan jag kör i glasögonen blir det ju rena förstoringsglaset och det vill man heller inte. Svårt, det där..

Meen, det kanske vankas god mat. OCH vin. För att inte tala om trevligt sällskap. Fast det vet jag ju egentligen inte. För jag har aldrig träffat henne förut.

Bara det är lite roligt.

Så var det de där påsarna…

Single Post Navigation

Kommentera

