Kusiin Vitamin

Bacillhistorier, tidskapare, livstankar, böcker

Golf?

Jag kan faktiskt inte helt räkna ut hur många gånger jag nu nämnt att mitt Manus 1 just nu befinner sig hos lektör. Jag är rätt säker på att jag även har nämnt att jag inte riktigt vet hur jag egentligen har det med det. För det vet jag inte själv en gång. Ena sekunden är jag säker på att hon kommer säga åt mig att börja spela golf som hobby. Nästa sekund så tänker jag att hon säger att det behöver en del omarbetning men att det finns något där.

Så länge jag inte vet något om golfen eller så kan jag heller inte jobba med Manus 2. Manuset om Nate och Ingrid där Ingrid just nu befinner sig inne på operationsbordet med en hulkande Nate i sjukhuskorridoren. Nu har jag ju tid att rätta in dem i leden. Få upp dem på plats i livet, så att säga.

Men det tar emot. Tanken är lite att man ska spara på sina energitillgångar. OM jag nu ska ta och satsa på golf borde jag ju inte skriva mera. Göra annat istället. Få huvudet uppfyllt av något nytt. Som eagle, birdie och puttar.

Jag vet inte…. Golf, liksom. Är det verkligen jag?

Single Post Navigation

2 thoughts on “Golf?

  1. nelevi on said:

    Kanske satsa pa nyckelharpa (fick leta pa wickipedia vad det ar) i stallet for golf? 😉 OCH, jag hoppas verkligen att de hor av sig och dus kann fortsatta skriva!

Kommentera

