Kusiin Vitamin

Bacillhistorier, tidskapare, livstankar, böcker

Ha ha, hör när jag skrattar MBA i ansiktet!

Klockan är knappt åtta och jag har skrivit klart min module (se inlägg från klockan 6 imorse). Det trodde jag inte om mig själv. Jag trodde det skulle dröja ett par timmar (läs dagar) till innan jag fick tummen ur.

Vad saker och ting kan ordna upp sig när ungarna kollar på Charlie och Lola, svärmor fixar disken och Mr Underbar fixar allt annat.

NU belöningen. En löptur i militärterrängen tillsammans med Mr Underbar och vårregnet.

Och så kanske det blir Case Study ikväll i stället. Se då blir det med ett glas rött som belöning!

Laters!

Single Post Navigation

Kommentera

