Kusiin Vitamin

Bacillhistorier, tidskapare, livstankar, böcker

Shoppinguppdatering

Tänk, jag skippade ett glas rött så här en lördagkväll och tog mig ett tuggummi istället. Hur många vuxenpoäng är inte det??!

I alla fall. Ville bara att ni ska veta hur mycket min plånbok grät i fredags. Alltså igår. Känns som en evighet sedan. Det är nog bara för att jag är ensam hemma med barnen. Varje timme är då lika som hundår. Sådan cirka.

I alla fall. Shoppat fick jag gjort, även om min favoritaffär ”Bok och CD” (jag vet, väldigt påhittigt namn!) hade stängt. Det var nästan så att jag bröt ihop. Hade ju en hel lista av böcker och musik som just jag skulle inhandla. Hur kan de göra så mot mig?

Köpte tre koftor istället. Får väl spela lite på dem. Och läsa tvättråden. De är ju långa som biblar för tiden.

 

Single Post Navigation

Kommentera

