Kusiin Vitamin

Bacillhistorier, tidskapare, livstankar, böcker

Lite stressad…

… för jag har precis upptäckt att jag är ensam hemma. Mr Underbar tog de tre kidzen och ett bonus-kid och drog på Cirkusskola. Och se, det hade jag helt glömt bort.

Sååå, om en vecka ska manus 1 iväg till lektör. Jag har 100 sidor kvar att redigera redigera redigera. Tror ni jag hinner det på dryga två timmar?

Ni undrar vad jag gör på bloggen?

Bra fråga, mina vänner. Bra fråga!

Single Post Navigation

2 thoughts on “Lite stressad…

  1. Men du, vad spännande med lektör! Någon jag känner?

Kommentera

