Kusiin Vitamin

Bacillhistorier, tidskapare, livstankar, böcker

Jag blir såååå arg!!

Det spelar ingen roll hur många gånger jag redigerar i texten. Jag blir lika arg varje gång jag hamnar på sidan 161.

Jädra kille liksom. Hur bara kan han!!?? Hur kan han vara så nedrig? Får det verkligen gå till så?

“Jag tycker inte vi ska ses mera”, sade Chris med blicken riktad mot marken. ”Jag tycker vi bryter här.”

“Du tycker, vad?” utbrast Lova, bruten ur sin isstaty. Med en krycka i handen stapplade hon ned från verandan och gick fram till honom. ”Du tycker vi ska bryta här? Och vad baserar du det på? Har jag inget att säga till om?”

Chris kastade en snabb blick på henne, men vände sig återigen bort. Stående nära honom kunde hon känna alkohollukt från hans andedräkt.

”Har du druckit?” fortsatte hon förvånat. Chris stod kvar tyst och betraktade marken.

“Kom du hit för att bara stå tyst? Du häver ur dig massa dumheter, stinker av sprit och sedan har du inget mera att säga?” Då hon fortfarande inte fick någon reaktion från honom, sade hon ärligt och direkt från hjärtat. Det första hon kunde tänka på och det enda hon ville säga.

”Du får inte lämna mig. Jag klarar inte det. Inte utan dig!” Tårarna pressade på bakom ögonen och hon höjde handen för att stryka bort dem. Önskade att han gjorde det åt henne. Tystnaden ekade mellan dem tills Chris bröt den och hans ord fick Lova att falla genom jorden, genom livet, ut ur själen.

“Jag har träffat en annan.”

Nu kommer kidzen snart hem och jag ska röja i köket. Med HÅRDROCK på stereon!

Single Post Navigation

8 thoughts on “Jag blir såååå arg!!

  1. Sicken gris! 🙂

  2. Veronica on said:

    Å vem var det som kom på att chris skulle vara så nedrig? 😉

  3. Holy Shit! Nu vill jag ju läsa mer, för det lät definitivt som en bok i min smak:P

Kommentera

