Kusiin Vitamin

Bacillhistorier, tidskapare, livstankar, böcker

Festblåsa var det här!…

…INTE!

Och inte var det mitt fel. Intentionerna fanns där. För att inte tala om framtidsplanerna. Ska man nu bli accepterad författare och springa på mingel så måste festblåsa inhandlas. Tänkte göra mig redo liksom

Hade en 25% kupong och endast en unge på armen. Shoppingen såg ut att bli bra. Jag rusade runt och hittade det jag sökte. Räknade glatt ut priset i huvudet innan jag närmade mig kassan.

Endast för att upptäcka att Lilleman ÄTIT UPP kupongen. Det är sant. Dagens sanning!

Jag gick snällt tillbaka med festblåsan. För vem handlar på ordinariepris?

Det är alltså inte mitt fel ifall jag inte blir författare och kan springa på mingel. Det är Lillemans.

Så är det.

Single Post Navigation

Kommentera

