Kusiin Vitamin

Bacillhistorier, tidskapare, livstankar, böcker

Vad händer med Facebook?

Jag har märkt att antal läsare på bloggen har gått ned drastiskt. Först tog jag det naturligtvis enormt personligt.

Sedan började jag tänka tekniskt.

Och då fick jag det också bekräftat.

Det verkar som om mina inlägg inte längre läggs upp på Facebooksidan så att ni ska komma ihåg att klicka er in på bloggen. Finns naturligtvis en enkel lösning på det, få inlägg direkt i er e-post. Missar ni inget viktigt!

Frågan är bara vad det är som har hänt. Inläggen finns på min Facebooksida, men inte på den allmänna.

Någon som har något smart att säga i ämnet?

Single Post Navigation

4 thoughts on “Vad händer med Facebook?

  1. Jag ser dina inlägg på Facebook!

  2. nelevi on said:

    Jag ser dem med!

Kommentera

