Kusiin Vitamin

Bacillhistorier, tidskapare, livstankar, böcker

Ascoolt att gå på bokrea!

Som jag nämnde i tidigare inlägg så var jag på bokrea endera dagen. Där möttes jag av en väldigt trevlig syn jag bara glömt bort att blogga om, fast jag tänkt på det jättelänge.

Sida vid sida stod nämligen de nyaste böckerna från de skrivkursledare (Lina Arvidsson, Lisa Bjärbo och Johanna Lindbäck) jag har varit hos. Om jag visste hur man fick till det med kamera, ajfånen och bloggen så hade jag tagit en bild och lagt upp den här. Det hade ju sett bra ut.

Nu får ni tro på mitt ord. Coolt var det!

Grattis till dem liksom. Och grattis till mig som får läsa böckerna!

Single Post Navigation

Kommentera

