Kusiin Vitamin

Bacillhistorier, tidskapare, livstankar, böcker

Fredagsmys…

Mina ungar brukar gå och lägga sig mer eller mindre utan gnäll. Det brukar vara tyst i huset vid 20. Då brukar jag också passa på att gå och sova.

Idag hade jag gett mig den på att jobba lite när barnen sov. Faktiskt hade jag bestämt att vara uppe till den hissnande summan av klockan 22. 

Men ungarna ville inte gå och lägga sig. Inte något bråk. Inte något gnäll. Bara vakna. Till och med Lilleman. 

När det väl sedan vankades god natt så slocknade de på två röda. Och nu har jag satt igång diskmaskinen OCH tvättmaskinen för att hindra mig själv att gå till sängs. Även om jag vet att jag måste upp vid 4 imorgon.

När ska jag annars bli klar med Manus 1?

Kom ihåg var ni läste det först. Kusin Vitamin uppe till klockan 22!

Single Post Navigation

One thought on “Fredagsmys…

  1. För att kommentera på mitt eget inlägg. Jag var inte uppe till 22. Någon överraskad?

Kommentera

