Kusiin Vitamin

Bacillhistorier, tidskapare, livstankar, böcker

För mycket blogg… För lite manus…

Häromdagen satt jag med mitt manus och skrev in lite nya avsnitt. Bland annat en dialog mellan de två (å så kära men ack så omedvetna om det) huvudpersonerna. Chris, han med de gröna ögonen, kastar ut en rätt sarkastisk replik som hänvisar sig tillbaka till Del 1.

Det är först när jag famlar mig runt efter länk-verktyget för att kunna hänvisa tillbaka till Del 1, som jag inser att jag befinner mig just i Word och inte WordPress. Med andra ord, läsarna måste själva komma ihåg vad som egentligen blev sagt i Del 1. Utan fotnot och hänvisning…. Hur ska det gå?

Det blir visst lite mera bloggande än manusskrivande för tiden….

Det ska det ändras på! Ändras på det ska det!

Single Post Navigation

2 thoughts on “För mycket blogg… För lite manus…

  1. Det är samma för mig, mycket mer bloggande än manus.

Kommentera

