Kusiin Vitamin

Bacillhistorier, tidskapare, livstankar, böcker

Granskar kartor, igen…

Det börjar bli en illabetonad följetong här på bloggen. Karta karta karta, är visst mitt mantra. Fast jag vet att jag inte kan läsa den. Än mindre följa efter den.

Men, saken är ju den att jag sitter här på hotellet efter att ha kört ca 20 mil i det grannlandska landet. 20 mil inklusive lite felkörningar. Jag vill inte säga hur långt det skulle ha varit i verkliga livet. Det viktiga är att jag kom fram. Och hem igen.

OCH, jag måste få poängtera att jag både vågade göra en u-sväng mitt i morgontrafiken samt körde om i 130 (man får köra så fort på vägarna här!) med bara en hand på ratten. Värsta bil-baben alltså.

Kundbesöket idag gick bra. Hade två förfrågningar i mailen när jag kom tillbaka. Nu gäller det bara att de nappar helt på erbjudandet. Heja mig!

Nu laddar jag om för morgondagens möte. Ska åt ett helt annat håll då. Fast inte lika långt. På kartan, alltså.

Och så var det det där med korven… Jag återvänder om det…

Single Post Navigation

Kommentera

