Kusiin Vitamin

Bacillhistorier, tidskapare, livstankar, böcker

Kiss och bajs…

…så tror ni att det här inlägget handlar om mina barn. Men det gör det inte. Det är bara jag som fortfarande inte vuxit ur kiss-och bajsåldern. Fnissar fortfarande inombords när barnen säger bajskorv till varandra, det är ju jättekul 🙂

Funderar på att betsa vårat soffbord. På danska heter det inte betsa. Det heter bejse (uttalas bajsa). Hur kul är inte det? Jag ska alltså gå till en färgbutik och fråga om de har svart bajs som jag kan bajsa på mitt soffbord med. Får skicka mannen på det uppdraget, annars kommer jag bara att stå och fnissa i butiken och komma hem utan bajs.

Single Post Navigation

One thought on “Kiss och bajs…

  1. HA, HA, HA! Även om man som jag är 26+ så fnissade jag hysteriskt åt din lilla historia, kan precis se bilden framför mig! Undrar om kollegorna på jobbet undrar vad det var som lät från mitt lilla kontorsrum, försökte kväva fnisset som bara ville ut (fikarummet är precis utanför -lunchdags nu :-))

Kommentera

