Kusiin Vitamin

Bacillhistorier, tidskapare, livstankar, böcker

Min Chris är jättekändis!

Som jag tidigare skrivit har jag hittat min Chris (Manus 1, se tidigare länk). Kanal Sjuan, klockan 13 på vardagar. Via läsare i Australien fick jag reda på att alla vet vem ”Chris the Vet” är. Att han är typ kändis. I sin blåa uppknäppta skjorta, vågiga hår och surfaraxlar. Hmm…

Och hur ska jag kunna följa det programmet nu när jag ska jobba? Skaffa fler barn? På play-funktionen går det inte heller. Och det där med att spela in på video som gick en gång förut (när teknologin var enkel och smidig) går inte ens att genomföra.

Happ, det var det. Min Chris på tv för en dag. Meen, i manuset för en evighet. Bara en sådan sak.

Single Post Navigation

2 thoughts on “Min Chris är jättekändis!

  1. Isåfall så kan du kanske hitta avsnitten på youtube. Värt ett försök.

Kommentera

