Kusiin Vitamin

Bacillhistorier, tidskapare, livstankar, böcker

Jag ger upp…

Ledsen att låta lite deppig så här en torsdag, men jag ville gärna inledande den med: 

Jag ger upp…

..mitt skrivande. Insåg det i natt. Alla scener jag satt på sjukhuset igår och skrev. Skriver inte in dem i manuset idag. Nope. Fungerar inte. Tar bara massa tid. Ger ingen utdelning. Känns uppförsbacke. 

Så om jag inte bloggar på ett tag så vet ni varför. Har annat att göra. 

Pilla navel var det länge sedan jag gjorde. 

Single Post Navigation

4 thoughts on “Jag ger upp…

  1. Men, vad hände? Sjukhus igår? Slut på energi? Låter inte bra.

    Pilla dig du i naveln ett tag, det kan du behöva.

  2. Ja vad är det som har hänt?!

  3. Men oj. Varför det? Är det inte bara en sådan där tillfällig känsla som kan komma och gå? Annars verkar det bra synd.

  4. Veronica on said:

    Nä, inte sluta skriva! Har inte varit inne här på ett tag – sjukhus, allt ok?
    Peppkram!

Kommentera

