Kusiin Vitamin

Bacillhistorier, tidskapare, livstankar, böcker

Bara så att ni vet…

… kom jag iväg till Studenstaden många mindre luktande blöjor höll på att stanna hela tidsplanen.

…så är pass till Lilleman och Mr Underbar nu fixade.

…så är körkort till mig klart, fast inte betalt.

…så åt vi lunch tillsammans, jag, mannen och Lilleman. Bara en sådan sak. Och fredag är det dessutom. Bra start på helgen

…så har jag inte intensivbabblat som en manic till okända människor idag. Faktiskt inte. Vet inte varför. Var faktiskt och handlade.

…så var jag och hämtade vårens tre kurser alla böcker. Det blev ett tungt, och väldigt dyrt, paket.

…så sitter jag nu framför tvn och har en hel timme barnfritt framför mig. Tanken var visst den där tentan som jag har babblat lite om.

Kan nog bli bra det här!

Single Post Navigation

2 thoughts on “Bara så att ni vet…

  1. Hurra for en lyckad dag! Antar at tv-n funkar da?

    • Det har du rätt i! Det tänkte jag inte på! Detta till trots av snöstorm, tidspunkten, klädvalet och att Jupiter står i Månen och allt det där som Telia försökt med som anledningar. Snacka om omvänd fredag den 13! 🙂

Kommentera

