Kusiin Vitamin

Bacillhistorier, tidskapare, livstankar, böcker

Bildäcket ska bort!

Jag är på väg till träningscentret med lillfisen. Det är sant, har träningskläderna på mig och sitter bara och samlar mod till mig att komma iväg. Tänkte att om jag skrev det här så kan jag inte tillåta mig själv att inte komma iväg – hur pinsamt vore inte det? Berättar senare om hur det gick. Håll tummarna för att alla snygga, vältränade avarter stannar hemma i regnvädret – de kan få beundra mina biceps när jag kommit i form igen – om typ ett halvår!

Single Post Navigation

2 thoughts on “Bildäcket ska bort!

  1. Då räknar jag med att du kom iväg då? Har du Lillsnuttan i babysele på magen eller? Smart! 🙂
    Håller tummarna för att vältränade håller sig borta samt räknar med en fullständig uppdatering om ett halvår. Gärna med bildbevis.

  2. kusin2 on said:

    Jag fick exakt 18 minuter innan Liten vaknade och tyckte att livet var förfärligt. Så det var bara att packa ihop och gå hem igen. Men jag hann få lite svett på pannan i allafall. En bra mjukstart kanske. Ska ta mod till mig att boka en tid med en tränare, känns så läskigt bara.
    Bildbevis, javisst. Typ före och efter 🙂

Kommentera

