Kusiin Vitamin

Bacillhistorier, tidskapare, livstankar, böcker

Husmyten – del 3 (Telia igen)

Som ni kanske minns har jag en grej körandes med Telia. Det bara fortsätter. Jag borde skapa en kategori som heter Telia. I kväll bröt kaoset ut här igen. Ringde direkt till Telia för att felanmäla.

71 minuter i väntetid!!! Vem har tid med det? Är det ett affärstrick?

Då mailade jag istället. Min fråga till er nu: Var jag för hård? Själv ångrar jag att jag inte fick till ett ”Ring gärna, här är det ingen kö.”

Fråga: Jag är ledsen om jag låter en aaaaningens upprörd, men vi har så otroligt mycket tröttnat på er tjänst. Eller rättare sagt, icke tjänst. Det är hundrade gången i rad som jag får trösta extremt ledsna barn för att tvn lägger av mitt i Bolibompa. Vi har klagat hos er ett antal gånger (och ja, alla är trevliga och tillmötesgående, inte tal om annat!) (men era telefonköer!! Vad är det för något!? 71 min idag. Klart man lägger på!) men det blir inte bättre. Ikväll har vi haft tv på mellan 18-19 och vi startar om boxen konstant. Det är knappast vad jag har lust att betala för. Eller utsätta barnen för. Eller våra öron när de skriker. Så är det bara. Ge oss åtminstone någon slags kompensation för alla avbrutna filmer, låååånga telefonköer och gråtandes barn.
Snälla snälla Telia. Gör något åt det här. Snart är det OS också…
Ring gärna.
Hälsningar
Eva
Single Post Navigation

Kommentera

